سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014 September 02
کد خبر: ۱۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۲
تعداد نظرات: ۲۱۷ نظر
موساد و سیا اعلام کردند:
20 روز قبل موساد و سيا اعلام کردند به دنبال امام زمان هستند و اعلام نيز کرده بودند شايد سيد خراساني آيت‌الله خامنه‌اي باشد زيرا در جواني در خراسان بوده است و سيد يماني نيز سيد حسن نصرالله باشد زيرا در کودکي در يمن بوده است.
به گزارش"خدمت" به  نقل از شبکه خبر دانشجو، اسماعيل شفيعي سروستاني در همايشي پيرامون موضوع آخرالزمان که در دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) برگزار شد، گفت: با وجود اينکه گوش‌هاي زيادي در جهان براي شنيدن در خصوص اين موضوع آماده است ولي ما از آن زياد سخن نمي‌گوييم براي نمونه در دانشگاهي مانند دانشگاه بين‌المللي که به نام امام خميني (ره) مزين است و در شهري مانند قزوين که شهري با سابقه فرهنگي است و در نقطه مرکزي ايران واقع شده است دو واحد درس اختياري در خصوص آخرالزمان، فرجام‌شناسي وجود ندارد.

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) اضافه کرد: اين جاي تأمل دارد که چرا موضوعي که در جهان امروز در رأس همه مباحث جدي است ذهن جوانترين گروه اجتماعي در اين جامعه درگير آن نيست و اين مبحث بزرگ است و چگونه چشم‌ها از روي موضوعي به اين مهمي و بزرگي چرخيده و متوجه آن نيست.

تدريس رشته آخرالزمان شناسي در 257 دانشگاه در آمريکا

وي افزود: 130 سال است که در دانشگاه‌هاي وابسته به کليساي کاتوليک در رشته آخرالزمان‌شناسي فارغ‌التحصيل دارند و در ايالات متحده آمريکا بيش از 257 کالج و دانشگاه در اين رشته وجود دارد و اگر اين موضوع مهمي نيست چرا بايد در سرزميني که گاهي گمان مي‌کنيم عاري از مذهب است، اين تعداد دانشگاه و کالج در رابطه با اين رشته وجود داشته باشد.

شفيعي سروستاني عنوان داشت: بسياري از دانشگاه‌ها در ايران در رشته‌هاي هنري، سينمايي، کارگرداني و بازيگري مشغول به آموزش هستند.

وي اعلام کرد: بسياري از برنامه‌هاي رسانه‌هاي اين سرزمين توسط همين بازيگران که بسياري مانند دلقک‌ها فقط بالا و پايين مي‌پرند و به اسم تهيه‌کنندگي و کارگرداني و سناريست، حد و اندازه سناريو آنها از چارچنگولي بالا نمي‌رود، هزاران ساعت شب و روز را به بيهوده‌گويي در مباحث مبتذل و حيات مردم عام کوچه و بازار را به خود مشغول مي‌کنند.

فيلمي در کشور ما با موضوع آخرالزمان ساخته نشده است

اين محقق در زمينه مهدويت عنوان داشت: اين در حالي است که در آن سوي درياي مديترانه در دهه 90 بيش از 60 درصد پرفروش‌ترين فيلم‌هاي هاليوود در خصوص آخرالزمان است و آيا ساخت فيلم‌هايي با چنين موضوعاتي براي سرگرم کردن مردم است.

وي ادامه داد: ولي ما در کشورمان فيلمي با اين موضوع و مفهوم نداريم و نسبت به اين موضوع غفلت کرده‌ايم در حالي که ذهن‌ها درگير اين موضوع است.

شفيعي سروستاني با اشاره به نگاه عام مردم به آخرالزمان توضيح داد: مردم ما زماني که گراني، سختي معيشت و بيماري در زندگيشان پديدار مي‌شود، زماني که دچار خشکسالي مي‌شوند مي‌گويند آخرالزمان است، يعني آخرالزمان را چيزي مساوي با بلا، آفت و بحران مي‌شناسند.

آخرالزمان تعداد حوادث افزايش و زمان آنها به هم نزديک مي‌شود

وي افزود: ولي آيا آخرالزمان به معناي بحران است، آخرالزمان به معناي بحران، جنگ و آفت نيست، آخرالزمان قسمت واپسين از دوراني است که به قيامت پيوندد و از نظر ما آخرالزمان از زمان مبعوث شدن پيامبر آغاز و به ظهور موعود و سپس قيامت مي‌انجامد.

مسئول «موسسه فرهنگي موعود» يادآور شد: پيامبر (ص) فرموده‌اند برگزيده شدم در حالي که ميان من و قيامت فاصله نيست، همان سان که ميان دو انگشت فاصله است اما از آنجا که در اين ظرف زماني حوادث بزرگ نزديک به هم روي مي‌دهد مردم عادت کرده و آخرالزمان را مساوي با بحران مي‌شناسند.

وي اضافه کرد: پيامبر فرموده‌اند که نشانه‌هايي در آخرالزمان وجود دارد که مانند دانه‌هاي تسبيح يکي يکي مي‌افتد و به آخرين دانه يعني ظهور مي‌انجامد و هرچه زمان ظهور نزديک باشد بر تعداد حوادث افزوده مي‌شود.

7 هزار روايت در خصوص آخرالزمان وجود دارد

شفيعي سروستاني توضيح داد: در ميان همه ملل يعني صاحبان اديان آسماني وجه مشترک ابتدا توحيد و سپس موعودگرايي و بلاخره قيامت است و در همه اديان حجم زيادي از روايات به موضوع موعود اختصاص دارد.

وي اعلام کرد: حجم روايات آمده از 14 معصوم در خصوص آخرالزمان و نشانه‌هاي ظهور بسيار زياد است به طوري که 7 هزار روايت راجع به اين موضوع داريم و در خصوص نماز و روزه اين تعداد روايت نداريم.

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) خاطر‌نشان ساخت: اين تعداد روايت نشان از اهميت موضوع دارد و بخش عمده‌اي از روايات آخرالزمان توسط پيامبر و در نخستين روزهاي بعثت بيان شده است.

وي با اشاره به کارکردهاي علائم و نشانه‌هاي ظهور بيان داشت: اين نشانه‌ها و علائم موقعيت بشر را در تاريخ معين مي‌کند و مردم مي‌دانند که در چه فاصله‌اي از ظهور قيامت قرار گرفتند همچنين هشدار و تذکر، آمادگي يافتن، جلوگيري از يأس و نااميدي، شناسايي دوست و دشمن از کارکردهاي نشانه‌هاي ظهور است.

شفيعي سروستاني عنوان داشت: ما همواره در تحليل شرايط دچار مشکل مي‌شويم و با تحليل غلط موضع‌گيري کرده و گاهي با دوست با تصور دشمن بودن درگير و گاهي با دشمن به تصور دوست بودن ارتباط دوستي برقرار مي‌کنيم که اين نشانه‌ها موجب مي‌شود تا دوست را از دشمن بشناسيم.

از 1200 نشانه‌ آخرالزمان تنها 5 نشانه باقي مانده است

اين محقق در زمينه مهدويت به حوادث آخرالزمان اشاره کرد و گفت: در آخرالزمان حوادث مختلفي روي مي‌دهد و پيامبر نيز فرموده‌اند به ناگزير فتنه‌اي پديد خواهد آمد که هر گاه در نقطه‌اي آرامش پيدا کند، در نقطه ديگري ناآرامي شروع مي‌شود و اين چنين ادامه مي‌يابد تا وقتي که منادي آسمان بانگ برآورد که امير شما مهدي است.

وي اضافه کرد: يکي از مشخصات فتنه اين است که فتنه کور است يعني اجازه تشخيص نمي‌دهد تا جايي که همه در تشخيص حق و باطل دچار ترديد مي‌شوند و حتي خواص نيز نمي‌توانند حق و باطل را تشخيص دهند؛ بنابراين تأکيد شده است که مواظب باشيد که خود را از دست نداده و نابود نشويد.

شفيعي سروستاني يادآور شد: پيامبر فرموده‌اند «شما را به هفت فتنه بيم مي‌دهم که بعد از من روي مي‌دهد، فتنه‌اي از مدينه، فتنه‌اي از مکه، فتنه‌اي از يمن، فتنه‌اي از شام، فتنه‌اي از شرق، فتنه‌اي از غرب و فتنه آخر فتنه سفياني است».

وي تصريح کرد: از بيش از يک‌ هزار و 200 نشانه آخرالزمان که در روايات از آن سخن گفته شده طبق گفته همه محققان تمام نشانه‌ها رخ داده و فقط پنج نشانه باقي مانده است که اولين آن «فتنه سفياني» است.

خروج سفياني از سوريه براي کشتار شيعيان

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) ادامه داد: در روايات آمده است سفياني با حمايت صهيونيست‌ها و غربي‌‌ها در سوريه کودتا مي‌کند و سپس يک گروه در سوريه به نام بني‌کلب از او حمايت مي‌کنند و امروز بني‌کلب جماعتي هستند که بخشي از آنها در ارتش اسرائيل، بخشي در سوريه و بخشي در لبنان زندگي مي‌کنند.

وي اضافه کرد: سفياني جنگي در ترکيه و عراق راه ‌مي‌اندازد و شروع به کشتن شيعيان مي‌کند و به کوفه مي‌رسد و در کوفه بزرگترين اتفاق رخ مي‌دهد و چنان شيعيان را مي‌کشند به نحوي که همسايه به همسايه رحم نمي‌کند و براي گرفتن پول همسايه خود را شيعه معرفي مي‌کند.
شفيعي سروستاني يادآور شد: امروز جهان استکبار عليه شيعه به ميدان آمده و شيعيان غافل هستند.

وي تصريح کرد: زماني که درگيري از شام به کوفه مي‌رسد از کنار شهر قزوين لشگر سيد خراساني حرکت مي‌کند و از منطقه مرکزي ايران عبور کرده و به کوفه مي‌رود و در روايات آمده که اگر لشگر خراساني را يافتيد با او همراه شويد از يمن نيز سيد يماني به سوي کوفه مي‌آيد.

پيوستن يک ميليون ايراني در نخستين روز ظهور امام زمان (عج)

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) اظهار داشت: فرمانده اصلي سپاه خراساني «شعيب‌بن صالح» است و امروز در طالقان قبري به اين نام است که مردم براي زيارت او مي‌روند و وزيران، مشاوران و سرداران اصلي امام زمان (عج) همه ايراني هستند و در روز اول يک ميليون ايراني به امام مي‌پيوندند.

وي افزود: بيان شده که ظهور در سال‌هاي پر از جنگ رخ مي‌دهد و در قرن بيستم 100 ميلون نفر در جنگ‌هاي مختلف کشته شدند و هزينه نظامي جهان امروز 900 ميليارد تا يک ترليون دلار سال است و هزينه جنگ در جهان 2 ميليون دلار در دقيقه است که اگر 18 روز جنگ متوقف شود سوء تغذيه از کل جهان رفع مي‌شود.

شفيعي سروستاني اعلام کرد: هزينه ارتش آمريکا در هر روز يک ميليارد و 250 ميليون دلار است و به خاطر اورانيوم مصرف شده در سلاح‌هاي غيرمتعارف در عراق مردم عراق به بيماري‌هاي مهلک دچار شدند و 4 هزار و 468 سال ديگر تاثيرات اورانيوم از عراق از بين مي‌رود.

طبق تحقيقات موساد و سيا آيت‌الله خامنه‌اي سيد خراساني است

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) گفت: دشمنان خود را براي مقابله آماده کرده‌اند ولي ما غفلت کرديم، در زمان رياست جمهوري بوش زير نظر رئيس جمهور، کميسيوني براي شناسايي امام زمان شکل گرفت.

وي تأکيد کرد: 20 روز قبل موساد و سيا اعلام کردند به دنبال امام زمان هستند و اعلام نيز کرده بودند شايد سيد خراساني آيت‌الله خامنه‌اي باشد زيرا در جواني در خراسان بوده است و سيد يماني نيز سيد حسن نصرالله باشد زير در کودکي در يمن بوده است.

شفيعي سروستاني اضافه کرد: مطالعات آنها در خصوص آخرالزمان صدها برابر ماست ولي دانشگاه‌هاي ما در اين زمينه تعطيل هستند و آنها از واقعه ظهور نگران هستند ولي ما غفلت مي‌کنيم.

وجود يک ميليارد نفر گرسنه و 45 ميليون مبتلا به ايدز نشانه‌اي از آخرالزمان

وي با اشاره به نشانه‌ها و حوادث آخرالزمان بيان داشت: خشکسالي، زلزله، قحطي و گرسنگي از نشانه‌هاي آخرالزمان است به طوري که در سال 2009 يک ميليارد نفر در دنيا گرسنه هستند هر سال نيز يک هزار زلزله متوسط، 18 زلزله بزرگ و يک زلزله عظيم کره زمين را مي‌لرزاند.

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) ادامه داد: بي‌تقوايي و رواج فحشا و بيماري‌هاي مختلف نشانه ديگري است به طوري که در حال حاضر 45 ميليون نفر در دنيا مبتلا به ايدز هستند و هر سال 5 ميليون نفر به اين تعداد اضافه مي‌شود که 5 ميليون و 200 هزار نفر کودک هستند و نيمي را نيز از اين جمعيت زنان تشکيل مي‌دهند و در کشور ما نيز 60 هزار نفر مبتلا به ايدز هستند که تاکنون 2 هزار و 121 نفر جان باختند.

وي افزود: شيوع ايدز از طريق رابطه جنسي، همجنس‌بازي و افزايش فساد از مسائلي است که در آخرالزمان ديده مي‌شود.

حکومت سلمان فارسي در ايران در زمان ظهور امام زمان (عج)

شفيعي سروستاني در ادامه با اشاره به تکاليف مومنان در زمان غيبت توضيح داد: يکي از تکاليف مومنان در زمان غيبت پيدا کردن معرفت و شناخت نسبت به امام است به طوري که در روايات آمده کسي که امام زمانش را نشناسد و بميرد به مرگ جاهليت از دنيا رفته است.

وي اضافه کرد: تمسک به دين و صبر و شکيبايي و انتظار فرج و دعا از ديگر کارهايي است که در زمان غيبت بايد صورت گيرد تا امام زمان (عج) ظهور کند و خداوند بزرگترين مسئوليت تاريخ را به حضرت مهدي (عج) بزرگترين مرد خود گذاشته است تا براي تحقق عدالت ظهور کند.

اين محقق در زمينه مهدويت خاطر‌نشان ساخت: ما بايد براي رهايي از فتنه‌ها معرفت خود را افزايش داده و هوشيار باشيم تا امام زمان حکومت خود در زمين برپا دارد و در آن زمان امام حسين (ع)، اصحاب کهف، سلمان فارسي به اين امام خواهند پيوست و فقط امام حسين (ع) 300 سال بر روي زمين خلافت خواهد کرد.

وي اعلام کرد: با تشکيل حکومت، سلمان فارسي در ايران حاکم خواهد شد و حکومت امام زمان در کوفه شکل مي‌گيرد.
Bookmark and Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
انتشار یافته: ۲۱۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
5
44
خوشابه حال یاران ودوستان حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۳
45
32
بابا دمتون گرم. اینجوری پیش بره در خصوص تفکیک اراضی بهشت و مجوز ساخت هم نظریه ارائه میکنید.
بابا دین که ملعبه دست شما نیست که هر تخیلی را بعنوان حدیث و روایت از خودتون در می کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۶
4
24
خیلی جالبه !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
حرف حساب
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
چقدر این جملات دکتر شریعتی (رحمت خدا بر او باد) اینجا مصداق دارد :
خدایا رحمتی کن تا ایمان ، نام و نان برایم نیاورد
قوتم بخش تا نانم را و حتی نامم را در خطر ایمانم افکنم
تا از آنها باشم که پول دنیا را می گیرند و برای دین کار می کنند
نه از آنها که پول دین می گیرند و برای دنیا کار می کنند.
غلام اقا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
اینا افکار غرب وشیطان بزرگه نکند با اندکی غفلی فردا درمقابل اقا به ایستیم خواهشن کمی فکر کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
4
19
با سلام خدمت شما می خواستم بگم که من خوندم و شنیدم که سید خراسانی از خراسان قیام میکند با پرچم سیاه ولی از کنار شهر قزوین قیام نمیکند!!! خواستم تذکر بده که اشتباه نوشتید ولی در کل مطالب خوب بود
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
دوست گرامی در زمان اهل بیت به کشوربزرگ ایران که افغانستان رانیز شامل میشدخراسان گفته میشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
6
19
عالی بود................ فکر نمیکردم ظهور انقدر نزدیک چقدر وقت کم داریم برای اماده سازی خود و جامع
رهپو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
8
12
فوق العاده خوب و پندآموز بود.
محمد حسن ايزدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
13
11
روز ظهور تا منتظر باید ماند/نزدیک شده آمدن آن موعود/آن مرد که پرچم سپرد برمهدی/سید علی خامنه ای خواهد بود
***********************************
ان شاء الله
مرتضی ص
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
5
22
کاش لایق بودم در رکاب اقا نسیب ما شهادت می شد اللهم عجل الولیک الفزج
س ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
2
8
بدرستي اشاره فرموديد ، در مورد عصر ظهور و امام عصر متاسفنه كمتر كنكاش و تحقيق مي شود برخي از محققان زمان شهادت امام حسين ع را در حد دقيقه و ساعت و مساحت گودال قتلگاه آن جناب را و نيز مساحت اردوگاه نظاامي آن را و ده ها مطلب ديگر را در اين خصوص استخراج نموده اند و لي متاسفانه در خصوص امام عصر و تشريف فرمايي ايشان تحقيقات بكندي و با ابهام و اغماض به پيش ميرود ، ولي قطعا اشيان در آيننده اي نه چندان دور خواهند آمد
م غ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
34
8
فکر کنم امام زمان سال 2012 بیاد میگی نه نگاه کن
پاسخ ها
منتظر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
امام باقر (علیه السلام) :
«کذب الوقاتون»
تعیین کنندگان زمان ظهور دروغگویانند.
اسماعیل125
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
5
21
اللهم جعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
3
7
ربنا وبعث فیهم رسولا منهم یتلو علیهم ایاتک و یعلمهم الکتاب و الحکمه و یزکیهم.....
دل شکسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
3
21
سلام.امیدوارم امام زمان زودتر ظهور کنه. یا مهدی ادرکنی. ای امام زمان تو را به عشقی که به خدا داری قسم مدم کمکم کن.
حق و باطل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
15
18
هیچ وقت حرف باطل را به خورد مردم ندهید. سید خراسانی نامش محمد است .از ناحیه خراسان با پرچمهای سیاه خروج می کند و تنها شش ماه پیش از ظهور حکومت را به اصار مردم در دست میگیرد و شعیب بن صالح را از سمرقند به عنوان فرمانده لشگر خود برمی گزیند و هردوی آنها جوانند و نهایتا چهل سال بیشتر ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
12
31
پناه مي برم به خدا
از اين همه بدعت و دروغ
امام باقر عليه فرمودند :
كذب الوقاتون
پاسخ ها
بی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
دروغ گو خودتی اعوذبالله همزاط شیاطین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
اخوی همزات با این ت درسته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
واقعامتاسفم به خودبیابچه شیعه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
15
23
خیلی چرت حرف زدید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
5
14
با توجه به احادیث مختلف، احتمالاً در ماه رجب امسال یا چند سال آینده موارد متعددی از نشانه های ظهور رخ خواهد داد. و شش ماه پس از آن تاریخ در یکی از جمعه های ماه محرم امام زمان (عج) ظهور خواهند کرد. ان شاء الله
پاسخ ها
صبح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
سلام اخوی . امام زمان عج در ماه رمضاه انشاء ا... ظهور خواهند کرد نه ماه محرم . در ضمن چه سندی مبتنی بر ادعاتون دارین ؟
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
1
9
البته اینکه شش ماه بعد از آمدن سید خراسانی امام زمان ظهور می کند شاید منظور 6 ماه بعد از قیام سید خراسانی !!! نه معرفی او .
Zakaria
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
1
11
Very nice!
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
5
15
جالبه!مستندات اگر به نفع ما با شد اظهارات سیا و موساد هم سند اثبات و در غیر اینصورت تمام گفته های آنها اراجیف میشود!
ولی طولی نمی کشد خود سید خراسانی شما این خرافه گرایی وتخیلات افراطی مذهبی را نفی نموده وآن را طوطئه وساخته
غرب و آمریکا خواد دانست.
پاسخ ها
بی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
می دانی چرا از طرف موساد وسیاه حرف زده ؟چون شما حرف منبع های دیگر را قبول ندارید
SINA
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
5
5
من که اینو 100% قبول دارم
dar in rabete behem e-mail bedid mamnoon misham doos daram ba nazaratetoon ashna sham
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
8
10
این کارا رو بزارید کنار اگه دیگه از هیچی نمی ترسید از ولی عصر بترسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
4
11
ای کاش در رکابت باشم
مرتضي عمادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
3
14
الهم عجل لوليك الفرج
سلام دوستان چه ظهور نزديك باشد چه دير وظيفه از ما صلب نمي شود و بايد خود را آماده ظهور آقا كرد انشاءالله
مرتضي عمادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
0
10
الهم عجل لوليك الفرج
سلام دوستان چه ظهور نزديك باشد چه دير وظيفه از ما صلب نمي شود و بايد خود را آماده ظهور آقا كرد انشاءالله
313
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
12
0
دوستان بد نیست در مورد بحث ظهور کمی مطالعه در مبحث تفسیر ریاضی قرآن داشته باشید .... طبق تفسیر ریاضی از قرآن که یک مبحث جدیده تا ظهور چیز زیادی نمونده....اما من سالش رو نمیگم که خودتون تحقیق کنید
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
با سلام من راجع به این مسایل اطلاعات کمی دارم ممنون میشم اگه با این ادرس من رو در جریان بزارید یا ادرسی رو بهم پیشنهاد کنید با تشکر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
تو مصداق همان کسانی هستی که امام باقر علیه السلام فرمودند: کذب الوقاتون...
زید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
3
5
خوب بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
کلیت مطلب رو قبول دارم و حقا و انصافا نشانه ها منطبقه
ولی خوبه این حدیث امام باقر(علیه السلام)همیشه توی ذهنمون باشه:«کذب الوقاتون»«کسانی که برای فرج وقت تعیین می کنند همگی دروغگو هستند.»
ehsan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
2
6
خوبه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
3
5
چطوره از طريق تفسير رياضي ساعت و دقيقه أش رو هم بگي ، شايد امام منتظر تفسير تو نادون بودن كه ظهور نكردن . شخص امام تاريخ ظهور رو نميدونن اونوقت تو !؟!؟!؟!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
1
6
واقعا خیلی سخته نظر قاطع ودرست بدیم .!ولی هر چی هست خدا کنه امام زمان زود ظهور کنه بدونیم چند چندیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
1
1
به يكباره فشار ظلم چنان فضاي ناپاك زمينيان را فرا گيرد كه نفس از فشار ومحنت پروردگار خود را عاجزانه وبا ناله نجوا ميكند وآنگاه سيدي پر نور بر مركب نجات و با ياراني پاك وخوش سيرت در ركاب ايشان فضاي زمين را از لوس ناپاكي بدر آورند. الا بذكر الله تطمئن القلوب.
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
2
2
عالیه
یدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
4
2
من همه صحبتهای آقای شفیعی سروستانی را قبول دارم اگر حوادث منطقه را به دقت نگاه کنیم متوجه این میشویم که ظهور امام زمان خیلی نزدیک شده است اگر به زلزله سخت ژاپن بنگریم و قحطیهایی که در قاره آفریقا به وجود آمده همه مؤید این است که ظهور خیلی نزدیک است پس وظیفه ماست که باید خودمان را برای ظهور امام زمان آماده کنیم.
علي روزبهاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
7
3
سلام-البته وقت ظهور را نمي توان تعيين كرد اما اكثر صحبتهاي آقاي شفيعي را قبول دارم .حديث داريم كه سيد خراساني نشانه يا نقصي در دست راستش ميباشد. انشاالله كه ظهور نزديك است و به كوري چشم دشمنان مقام معظم رهبري همان سيد خراساني است
ناطق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
2
1
سلام اطلاعات کمی دارم ولی اگر تمام صحبت های شما درست باشه نصف یاران امام (عج)را شناختیم و منتظر شما میمونیم که بقیه اسامیه اصحاب رو بدید.اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من انصاره و مستشهدین بین یدیه.
خلیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
9
5
سلام-مطمُُُُُُُئنا مقام معظم رهبری همان سید خراسانی است وایشان خود در اشعاری به کنایه این مطلب را بیان فرموده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
ایشان خودشان اشتباه فرموده اند..
بر فرض محال اگر بودند، تقیه میکردند تا دودستگی ایجاد نکنند
Bahare
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
2
7
عجب!
منافق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
3
7
بی تعارف وبه معنی واقعی کلمه زکی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
5
11
خداوند بزرگ به ملت ایران صبر و به شما عقل عطا فرماید
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
1
2
بهتره دراین زمینه تحقیق کنیم نشانه های ظهوردرجلد13بحارالانواراومده فتنه ای میان شرق وغرب پیش میآید که یک سال طول میکشدبعداز آن منتظر خروج سفیانی باشیدخطبه ی البیان حضرت علی (ع)روبخونیدخیلی تطابق داره با وضع امروز
ايمان شعبان جولاي فرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
1
4
عالي بود مطالب بيشتري را توضيح دهيد آقاي خامنه اي سيدخراساني است مطالب بيشتري در رابطه باقزوين قم كوفه توضيح دهيد
امیرمحمد.ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
1
1
منم این مطالب قبول دارم اما این مطالب بطور صددرصد تایید نشدند به این موضوع هم اشاره کنید
در کل عالی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
6
5
یک مشت احمق ابن اقایان هیچ ربطی به منجی عالم حجه ابن الحسن (عج)ندارند جاالحق و ذهق الباطل
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
وقتی میفهمی اشتباه فکر میکردی که خیلی دیر شده به خودت بیا
aryan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
2
11
کجای اینها که گفتی میتوانند یاران امام زمان باشند شما روی ملت چی حساب کردید فکر کردید ما اینقدر احمق حستیم که اینقدر دروغ میگویید اگر از ملت نمیترسید لااقل از خدا بترسید و امام زمان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
تو هم پاسخ بالا رو بخون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
3
14
اگر منظورتون اون سی دی هستش که پخش کردین و خامنه ای با یک نقص عضو شد سید خراسانی و احمدی نژاد هم شد شعیب بن صالح باید به عرض برسانم علما و روحانیون متعهد (نه پاچه خوار ) حوزه علمیه این مطالب را کذب محض اعلام کردند و رد شده است .. تو را بخدا از خدا و امام زمان شرم و حیا نمیکنید از شهدای انقلاب خجالت بکشید که اگر میدونستند روزی افسار انقلاب که با خون اونها آبیاری شد به دست چه نااهلانی میفته هرگز خود را به کشتن نمیدادند ...!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
دوست عزیز شما اگر دلت به حال شهدا سوخته واقعا در مورد مقام معظم رهبری حداقل شعورت باید برسه یک آقا یا آیت الله بگی... و در همچین جایی نسبت به علما تعبیر به پاچه خوار نکنی- وقتی در این حد احترام سرت نمیشه اظهار نظرت دیگه چیه...
مورد بعدی اینکه حوزه علمیه قم تنها مخالفت جدی که داشت این بود که اسم نذارید رو افراد- و نگین این اون هست- بله همه اینو قبول داریم...
همین الانم باید بگم که طبق روایات ظهور نزدیک باید باشه چرا که مگر قرار هست چند بار انقلاب اسلامی به حق رخ بده تو ایران ؟؟ یعنی اگر قرار باشه 10 بار انقلاب بشه تو ایران بعد امام زمان بیان این دیگه چه جور نشانه ی ظهور شد که 10 بار تکرار شده ؟؟؟؟
نکته بعدی اینه که غالب مخالفان این مستند ( منظورم مخالفانی هست که کینه دارن ) کسانی هستند که از آیت الله خامنه ای و دکتر احمدی نژاد متنفر هستند و الا اگر غیر از این بود حداقل باید دعا کنیم که هرچی تو این مستند دیدیم راست باشه تا به ظهور نزدیک تر امیدوارتر باشیم نه اینکه بگیم نه ظهور 1000 سال دیگه هم معلوم نیست بشه...
ما امیدواریم ظهور نزدیک باشه و خداکنه تو دوران زندگی ما باشه...
-----------------
من قطعا با مستند به طور کلی مخالفم اما میبینیم که تو مستند روایاتی میگن که صحیح است و دور از اینی که گفتن نیست- منظورم روایات کلی هست نه اینکه آقای خامنه ای سید خراسانی هست دکتر احمدی نژاد شعیب- -
اما به دلیل اینکه اسم گذاشتن بسیار کار بدی کردن...
--------------------------------------
چیزی که مهم هست اینقدر شلوغ نکنیم قضیه رو - روایات صحیح و معتبر بخونیم و خودمون پیش خودمون قضاوت کنیم...
----------------
اصلا نیاز نبود تو مستند اسم ببرند از اشخاص.. همین تحولات منظقه خاورمینه و انقلاب اسلامی و کشتار و فساد و ...
و این درگیری های عجیب منطقه خودش دلیل کمی نیست برای فهمیدن اینکه به ظهور داریم بیش از پیش انشالله نزددیک میشیم...
------------------
یادمون باشه معصومین روایت فرمودند واسه اینکه ما استفاده کنیم نه اینکه استفاده نکنیم.
اما کم استفاده کردن نیست- درست استفاده کردن هست.

--------------------
در پناه خدا
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
5
4
ان شالله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
یادت باشه 2 ماه پیش دکتر شعیب شما با وقاحت به خاطر مشایی کذاب تو روی آقا وایساد . اگه طبق روایات امام خامنه ای سید خراسانی باشه دکتر شما شعیب نیست چون امام زمان یار خالی بند نداره . اللهم عجل لولیک الفرج
ندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
5
7
خیلی خنده دار بود
پاسخ ها
ندا ضایع کن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
به هیکلت بخند به افکار احمقانت بخند البته دیوانه ها همیشه خندانند بخند عزیزم
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
3
6
خدا شما و همه ی کسانی که جامعه را برای ظهور امام زمان (عج) آماده می کنند یاری کند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
2
3
ظهور آقای ما امام زمان (عج) نزدیک است باید خودمون را آماده کنیم برای یاری فرزند حضرت زهرا (س)
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
1
3
ظهور آقای ما امام زمان (عج) نزدیک است باید خودمون را آماده کنیم برای یاری فرزند حضرت زهرا (س)
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
4
3
میتونم بگم با تحقیقاتی که من کردم تقریبا میشه گفت با این مقاله کاملا موافقم
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
باش تا اموراتت بگذره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
6
3
با سلام آن زمان که منجی عالم بیاید آنها که با حضرت آیت اله خامنه ای مخالفند با ایشان نیز مخالفت می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
درست است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
3
5
این حرفا چیه میزنین تو رو خدا کم خرافات به خورد مردم بدید
سید مهدی سیدیان هاشمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
7
2
خدا رو شاكرم كه در كشوری زندگی میكنم كه سید عزیز خراسانی رهبر ان است
یه ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
5
6
هنگام ظهور امام زمان گروهی به حقانیت ایشان شک می کنند و برای اثبات آن دلیل و مدرک می خواهند اما بعد از آوردن دلیل باز هم امام را رد می کنند و سرانجام هم به هلاکت می رسند انهایی که نایب بودن آقا همان گونه امام زمان را هم رد می کنند را رد می کنند صد در صد جزو همان گروه خواهند بود اگرچه خود را منتظران امام می دانند کمی بصیرت کافی است شما اگ کاری هم به حرفهای عوام نداشته باشید با کنار هم گذاشتن روایات امام صادق و کمی گشودن چشمها خیلی راحت به این موضوع پی میبرید ما فرزندان خمینی پشت سر سید علی خامنه ای خراسانی به امام می پیوندیم وآن روز روز به خاک مالیدن دهان دهان کجان است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
دمت گرم حرف دلمو زدی
به تو ربطی نداره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
2
8
خدا مریضان اسلام را شفا بده
پاسخ ها
خیلی هم ربط داره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
خدا تورو هم به راه راست هدایت کنه مریضا شفا پیدا کنن تو اولیشی
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
1
1
ممکنه درکش برا بعضی ها سخت باشه ولی در کل با توجه به روایات معتبر ومشهورومطابقت ان با حوادث ومنطقه
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
0
2
با توجه به وضعيت جهان وبه روايت از چهارده معصوم آقا به اميد خدا خواهد آمدوبراي هميشه اسرائيل وحكومت فاسدآمريكاه ودولتهاي نادان عرب
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
1
2
با مطالب فوق ونظرات افراد دلیل پیشرفت بقیه کشورها رو فهمیدم .انشااله خدا همه رو به راه راست هدایت کنه....
arsalan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
0
4
دمتون گرم ازاين مطالب بيشتر تو وبلاگ بزاريد

لطفا در مورد دجال هم مقاله بنويسيد
امير حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
0
4
انشا الله همه ما ياري توفيق داشته باشيم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
توفیق یاری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
2
1
تا جایی که ما اطلاع داریم یاران امام زمان (ع) اینقدر راحت خودشون رو معرفی نمی کنند تا مورد گزند دشمنان قرار بگیرند همانطور که خود حضرت در بین ما هستند و ما نمیشناسیمشون
از همه مسلمانان واقعی میخوام که با با قدرت علمی که خدا بهشون داده فکر کنند و نگذارند با این حرفها ظهور حضرت عقب بیفته
جهان به ایشون نیاز داره
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
2
5
خنديديم
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
2
4
جالبه!مستندات اگر به نفع ما با شد اظهارات سیا و موساد هم سند اثبات و در غیر اینصورت تمام گفته های آنها اراجیف میشود!
پاسخ ها
معین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
اسکول جان به جای بخندی برو تحقیق کن . حالا وقتی که معلوم شد آقا سید خراسانی میام بهت ثابت میکنم . جانم فدای رهبرم سید خراسانی
انصارالمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
1
3
خداعالمه که کی دروغ میگه وکی راست

یارسالات الحسین
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
عزیزم
یا لثارات الحسین
روشنفکران عصر حاضر
|
UNITED STATES
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
11
3
سید خراسانی رئیس جمهور محبوب و منتخب ما مهندس موسوی همین بس
پاسخ ها
عشق سید علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
خندیدین اون منافق عوضی که بلد نیست حرف بزنه 100% با طرفدارای بی دینش سید خراسانیه
مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
2
5
کذب الوقاتون !

کذب الوقاتون !

کذب الوقاتون !
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
1
3
به دوستانی که علاقمند به این موضوع هستند توصیه میکنم کتاب روزگار رهایی نوشته کامل سلیمان رو مطالعه کنند .
امیدوارم ما زنده باشیم وبرای ولیعصر نوکری کنیم. این الطالب بدم المقتول بکربلا
به اونهایی هم که دم از موسوی وامثالهم میزنند توصیه میکنم بروند ودور امن ملعون طواف کنند شاید در اون دنیا با هم محشور شوند البته در چاه بابل
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
ایول
سمانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
2
4
من با نظر یه ایرانی کاملا موافقم دوستداران موسوی هم بدانند مگر از روی جنازه جوانان ایران رد شوند تا سید خراسانیمان تنها بماند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
زرشک
م ع
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
1
1
لعنت بر عمر
سورنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
0
2
سلام با خوندن 40روز دعای عهد شما هم جز یاران خواهید شما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
3
1
کذب وقاتون ای بابا به این ذهنیت پرانی
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
1
5
در چندين حديث آمده است كه كساني كه زمان ظهور را اعلام ميكنند دروغ گو هستند(كذابين).چرا كه خود حضرت هم زمان ظهورش را نميداند و ظهور منتظر نشانه ها نميشود به خواست خدا.
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
2
چيزي كه مهم هست اينه كه انسان بايد در هر زمان براي رضاي خدا قدم برداره و نيتش رو خالص كنه ، حالا اين كه آقا كي مي آد و آيا ما جزو يارانش خواهيم بود ، اگر لياقتش رو داشته باشيم و براي رضاي خدا قدم برداريم حتما جزو يارانش خواهيم بود . خدايا خودت كمك كن
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
3
چيزي كه مهم هست اينه كه انسان بايد در هر زمان براي رضاي خدا قدم برداره و نيتش رو خالص كنه ، حالا اين كه آقا كي مي آد و آيا ما جزو يارانش خواهيم بود ، اگر لياقتش رو داشته باشيم و براي رضاي خدا قدم برداريم حتما جزو يارانش خواهيم بود . خدايا خودت كمك كن
وحیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
3
سلام
امیدوارم که حضرت بقیه الله تشریف بیارند و جهان درست بشه اما با این وضع اوضاع ما که سراپا تقصیریم بدجوری خیط میشه
خودشون به امثال ما رحم کنن
سلامت باشن
مهدي قادري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
5
يا الله يا رحمان يا رحيم يا مقلب القلوب ثبت قلبي علي دينك
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
1
3
این اقای شفیعی این تحلیلهای مزخرف گونه را از کجاش در می اورد که میگوید با توجه به وضیعت حاکم برجهان ظهور نزدیک وهمچنین اقای خامنه ای واحمدی نژاد نیز از اینگونه پیش بینی اظهار رضیات میکنند که به این گونه تجلیل های ابکی اعتراض نمیکنند نتیجه اینگونه انطباق فقط باعث میگردد باورهای دینی مردم سس گردد
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
2
آنچه در اینجا یا در آن فیلم روایت شده تشابه هایی بین افراد اصلی در روایات و افراد موجود در جامعه است که حدوث ان فقط با ظهور اثبات می گردد. در ضمن در این صحبتها هیچ اشاره ای به زمان ظهور نشه فقط گفته شده نزدیک است
چون یقین داریم که ظهور وجود دارد و اتفاق افتاده پس ما هر روز و هر لحظه به ان نزدیک می شویم اما چه روزی چه ساعتی الله اعلم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
4
2
بواسطه شما که دعوی رهبری و امامت و ولایت حتی نبوت و خدائی دارید سیه رویان تاریخ مثل معاویه و عمروعاص و یزیدو... روسفید شدند
ناشناس
|
CANADA
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
3
4
تا ابله در جهان است
مفلس در امان است
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
4
2
چی میکشی ؟ منظورم مواد توهم زا هست
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
1
3
ظهور امام زمان انقدر نزدیک هست که آمدن آن امام معصوم را به یالمندان هم بشارت دهید که آنها هم خواهند دید.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
2
4
دروغ محضه توبه کنید
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
2
2
انشاالله خداوند ما رو جزو یاران حقیقی ایشان قرار بده.تطابق این علاعم با این شخصیتها باورش زیاد سخت نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
3
سه کشور موجب ظهور امام زمان (ع)میشوند! اردن ،عراق، ایران و علائم آنهم تحولات سه کشور کوچک است... اصلا تمام کشورهای جهان قارهای اروپاو آمریکا وآفریقا و...همه نادیده گرفته شدند انگار همه خاکند و هیچکس نه در آنها رندگی می کند نه وجود خارجی دارند این چه جور استدلالی است و همه شخصیتهای مثبت ومنفی داستان همین دور وبران عراق وایران و یمن عربستانند بسیاری از علمای و مجتهدین این داستان سازی ها را دروغ محض می دانند خداوند بما بصیرت عنایت کند تا بجای این بازیها اورا عبادت کنیم وبرای ظهور نیز دعا کنیم.
mt
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
2
مملکتی که خدا همه نوع نعمتی در آن قرار داده ولی مردمش از آن استفاده نمی کنند و در مقابل دشمنان احساس ضعف می کند و خواهان آمدن امام زمان برای نجات دادنشان باشد و آن ملت کوچکترین حرکتی برای پیشرفت بر نمی دارد(در کل)
همانا لیاقت همراهی با آقا امام زمان را نخواهد داشت و در برابر این همه لطف خداوند رحیم باید پاسخگو باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
1
2
چرا هرکسی که می خواد این مقاله رو رد کنه می گه "کذب الوقاتون"؟ درسته طبق گفته ی معصومین(ع) تعیین کننده ی وقت دروغگوست. اما تو این مقاله کسی وقتی تعیین نکرده.تعیین وقت یعنی تعیین روز ماه یا سال برای ظهور. اما گفتن ظهور نزدیک است تعیین وقت نیست. بلکه طبق آن چیزی که در دعای عهد آمده موءمنانی که با امام عصر(ع) عهد بسته اند ظهور را نزدیک می بینند. در این عبارت از دعا "ان هم یرو نه بعیدا ونریه قریبا"
همشهری آقا سید خامنه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
2
3
کذب الوقاتون..............بترسین از خدا و امام زمان...بعدش هم مگر حضرت آقا آذری نیستتند؟
نا معلوم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
4
شما كي ميخوايين اين دروغ ها رو از ذهنتون پاك كنين.بابا ظهور كجا بود.واقعا يه كم اون مغز مبارك رو به كار بندازين و با ادله و مدرك سخن بگين.باور كنيد كفر نيست يكي اعتقادشو نقد كنه.خدا وكيلي تا حالا به صورت عاقلانه نه متعصبانه اين دروغها رو بررسي كردين؟
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
1
بنده میخواهم نظر خود را در مورد مستند ظهور بسیار نزدیک است بیان کنم ابتدا حسن هایی که داشت:اولا به مردم فهماند که یاران امام عصر (عج) و دشمنان حضرت چه ویژگیهایی دارند سپس آیات و روایات را در مورد نزدیکی ظهور مطرح کرد که در دل مردم این امید را ایجاد میکند که با توجه به روایات ظهور نزدیک است که به نظر من خیلی عالیست این امید باعث میشود مردم به خود بیایند و خود را برای ظهور آماده کنند و این مستند بر خلاف نظر بعضیها که میگویند وقت تعیین میکند وقت ظهور را تعیین نمیکند بلکه بر اساس روایات مطرح میکند که ظهور نزدیک است و حسن دیگرش معرفی آقا به عنوان سید خراسانی که بحث خیلی خیلی مهمی است و بردن افکار عمومی مردم به سمتی که در مورد ظهور بیشتر تأمل کنند و حسنهای دیگری که جای مطرح کردن دارد و اما معایب از نظر بنده: این مستند میبایست در مورد قواعد ظهور بحث میکرد و عیب دیگر (میتواند) این باشدکه نباید موردی اسم اشخاص را میبردبه استثنا آقا که جانمون فداش و نقدها و معایب دیگه که ممکن است باشه. در پایان از دوستان که اینقدر براشون دونستن حقیقت مهمه و این نشون از آگاهی و بصیرت ملتمون رو نشون میده. ازهمه التماس دعا دارم
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
2
آقا متولد مشهده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
3
4
شرم کنید. ایران را به گند کشیدید باز دست بردار نیستید. دیگران به فضا میروند ما با این خرافات و تملق فکر چاپیدن ملت عوام هستیم. ننگ بر شما!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
اخه یه کم به اون فیلمهایی که اونایی که میرن فضا نگاه کن اکثرا فیلمهای اخرالزمانیه بعد تو دیوانه خودتو به کوری وکری زدی میگی خرافاته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
3
3
حکومت ژاپن به کی میرسه؟
ایران همیشه اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
2
3
علی امثال تو وموسوی خائن که تنها 30 سال از گذشت انقلاب گذشته تمام اهداف انقلابیون رو زیر پا گذاشتید و با فساد و فحشاتون مملکت رو به گند کشیدید خجالت بکشید اهداف موسوی کثیف همون اهداف کافران و بی دینان آمریکاییه که دلشون میخواد جمهوری اسلامی بی رهبر باشه تا به خیال خودشون بازم صاحب ایران بشن دریغ از اینکه صاحب این کشور امام زمان است وبس.
این اراجیفها از دهان تو وامثال تو در میاد که خانواده هاتون هیچ کمکی به اسلامی شدن ایران نکردن ننگ بر موسوی امثال اون که مردم رو به بی راهه بردن البته مردمی که خام بودن و مغزشون برای انحراف آماده بود.
اینقدر پای ماهواره هاتون بشینید و مفت خوریهای اونوریا رو باور کنید که وقتی به خودتون میایید دیگه دیر شده اگرچه هدایت احمقهایی مثل شما سخته
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
4
در هر صورت که بخوایم فکر کنیم ظهور نزدیکه.البته با این حوادثی که تو کل جهان شاهدشون هستیم .فقط از خدا عاقبت به خیری و بودن در رکاب ولی عصر رو خواستاریم امین
سسس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
0
3
به نظرم همه تون مستند ظهور نزدیک است رو دیدید.
بهتره نقد این مستند رو هم ببینید.
محمدجواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
2
1
پیرمرد های بیشتر از 65 سال هم امام را میبینند
خیلی وقته ناشناسم
|
GERMANY
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
2
2
با سلام و عرض هزاران درود خدمت شما
امیدوارم اول بخونید بعد نظر بدید (قضاوت کنید) تا اینکه قضاوت کنید و نخونید . اولا همه ما مشتاقیم که زودتر امام زمان (عج) ظهور کنه چون واقعا دنیا داره از گناه خفه میشه . زندگی خوبی هم نداریم که اگه داشتیم نیازی به ظهور یک نیروی مطلق نبود که دنیا را درست کنه .
حرف اصلی : اینکه نشانه های ظهور هر چی باشه ، منطقا نباید به وضوح قابل درک باشه که اگه باشه خوب همه به وجود آخرالزمان ایمان میارن و دنیا گل و بلبله . پس دقت کنید که در آخر الزمان مردم اگر زبونن هم بگن خدا را می پرستن مسلمون محسوب می شن ولی در حال حاضر ما مردم مومن در اطراف خودمون زیاد داریم .
عجله نکنید و چندتا نشونه شما را به یقین نرسونه . ان شاالله که ظهور نزدیکه ولی چیزی را به کسی نسبت ندید که اگه یک روزی واقعا وقایع به اون شکلی که ما درک می کردیم نشد ، حقانیت خدا را زیره سوال نبریم و باعث تمسخر دشمنان سبز و آبی قرمز نشیم .
عجل فرجهم ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
1
2
اينهمه علما و افراد ديگه دارن راجع به ظهور يه فرقه جديد كه هدفش در دست گرفتن كامل قدرته هشدار ميدن

كمي چشماتون رو باز كنين لطفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
0
1
باش
غدير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
0
0
حتما امام بعد از تمام كذابين را به سزاي اعمالشان خواهد رساند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
2
2
قال الصادق(ع):کذب الوقاتون
قال الصادق(ع):کذب الوقاتون
قال الصادق(ع):کذب الوقاتون
قال الصادق(ع):کذب الوقاتون
قال الصادق(ع):کذب الوقاتون
قال الصادق(ع):کذب الوقاتون
افسر جوان جنگ نرم به تعبیر امام خامنه ایی(حفظه الله)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
0
2
در مورد سی دی ظهور بسیا رنزدیک است این کاری که کردند و برای تمامی شخصیت هایی که در زمان ظهور در روایات عنوان شدند،مصداق آوردن کار خوبی نیست و یکی از علل انحرافی بودن این سی دی هم همین هست.
اما مطالبی که تو سی دی عنوان شده کلیتش جالبه مثل سید خراسانی ولی در مورد آوردن مصداق کار خوبی نیست و مطوئن باشید که آقا هم از این کار خوششون نمیاد هر چند ما دعا میکنیم و ازصمیم دل میخواییم که امام خامنه ایی سید خراسانی باشند
پس بهتره که در مورد این سی دی به کلیات بحث و علائم ظهور نگاه کنیم.
به امید اینکه در رکاب مولامون امام زمان(عج) شهید بشیم
و اینو بدونیم که امام حسین (ع) رو کسانی که منتظرش بودند به شهادت رسوندند پس منتظران آگاه باشید و به آماده سازی خودتونم در مقابل مولامون بپردازیم ......
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
0
2
باسلام به اميد فرج امام زمان
اما بدانيد كه خلفاي اموي و عباسي امامان معصوم را زنداني و خود را خليفه ي خدا دانستند و شعيه را در فشار قرار دادند.
و چون ابومسلم با پرجم هاي سياه از خراسان با نام سياه جامه گان قيام كرد به دل شيعه نشت البته چند قيام شيعي ديگر همچون يحيي بن زيد يعقوب ليث و ... در خراسان بود پس اين در بين شيعه جا افتاد كه از خراسان قيامي روي خواهد داد .
اما بزگواران امام از هرجا و هروقت كه بيايد براي كشتن و خون ريزي نمي آيد زيرا او فرزند حسين سرور آزادگان است .او فرزند علي ترحم كننده بر قاتل خويش و پيرو دين محمد بخشنده ي وحشي قاتل عموي خود حمزه است. اما افسوس كه منتظران او و مسلمانان اين پيروان دين محمد ازكشتن يك ديگر -زنداني كردن -تهمت زدن -دروغ گفتن و...سيري ندارند. وسلام
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
2
2
برخی ازدوستان این که ایت ا... خامنه ای سید خراسانی است شک دارند این که سید خراسانی شاب است به معنای این نیست که سید باید جوان باشد در فرهنگ لغت شاب به معنای کسی که قوای جوان دارد(سرباز) پس اشتباه نکنید
adol
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
3
0
خیلی ابلهید. هم نویسنده مقاله هم ابلهانی که این مزخرفات را قبول دارند. هر چه سرمان بیاید حقمان است
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
0
0
گفته های شما درباره ی ظهور و نشانه های آن درست و همچنین درباره ی بی توجهی مسئولان در باره ی موضوع ظهور کاملا صحیح است ما می توانیم این موضوع را که چگونه جوامع غربی پول هزینه می کنن تا بتوانن عقاید غلط خودشون رو در فیلم های هالیوودی . در بازی ها و ... ببینیم ولی مسئولان ما حتی یک درصد غربی ها هم به تزریق عقاید شیعه هزینه نمی کنن . یا مهدی ادرکنی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
1
بابا دمتون گرم با این اوصاف بعید نیست دو روز دیگه بگین امام زمان(ع) ایرانیه و تو قم ظهور میکنه . روایت هست که خوده امام هم نمیدونه زمان ظهور کیه اونوقت شما میدونید؟؟؟؟؟؟؟؟
معین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
1
3
کسی که هم دستش ایراد دارد که در روایات در همه جا به این اشاره شده و هم اهل خراسان است و هم در مقام ولایت و رهبری است . معلومه که 90 درصد تطابق داره و من مطمئنم سید خراسانی مقام معظم رهبری می باشد . اگر نبود در طی این بیست سال امریکا 50 بار ایران را با خاک یکسان کرده بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
1
3
امام علی(ع): حاکمان در خور خلایقند
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
0
3
خدایا ما را در صف سربازان آن حضرت قرار بده.انشاءالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
1
0
باسلام.خیلی خوب وجالب بود.خداخیرتون بده ان شاءالله.ماه من ای سید خراسانی این روز ها چقدربوی خورشید می دهی.رهبرا فرمان دهی جان را نثارت می کنیم....
هادی شهبازی.قم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
0
0
باسلام.توروخداباحرفای برخی احمقان وبی خردان ناراحت نشیدوبه راحتون ادامه بدید.برای مومنان واقعیت مثل روز روشنه.چطوراز انسانهایی که خداروقبول ندارن انتظارداریم این حرفاروقبول داشته باشن؟شادباشیدکه(ان الارض یرثهاعبادی الصالحون)فی امان الله....دانشجوی دانسگاه صنعتی شاهرود
هادی شهبازی.قم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
0
0
باسلام.توروخدابابت حرفای انسانهای احمق و بی خردخودتونو ناراحت نکنید و به راختون ادامه بدید.حقیقت برای مومنان مثل روز روشنه.چطور از انسان هایی که خداروقبول ندارن انتظار دارید که این حرفاروقبول داشته باشن؟؟شادباشید که(ان الارض یرثهاعبادی الصالحون)...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
2
با این حرفها چه چیزی را می خواهید بفهمید مهدی با ما یا بی ما میاید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
0
2
قطعا ظهور نزدیک هست ولی شخصیتهای مهم را هنگام خروج سفیانی می توان شناخت بهتره درس انتظار را یاد بگیریم نه ...
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
3
0
خجالت بکشید که دین رو ملعبه دست خودتون قرار دادید
کذاب ها
abed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
2
2
ما تا آخر خط با آقای خامنه ای هستیمو از ایشون حمایت می کنیم،برام مهم نیس سید خراسانی کیه، فقط همینو بگم که من رهبر انقلابو از این سید خراسانی که تو این روزا دارن دربارش صحبت میکننو معلوم نیس کیه بیشتر قبول دارم
ایشون در این زمان نایب آقاس وما وظیفه داریم همه جوره از ایشون حمایت کنیم
پس دوستان بیخودی فکرتونو درگیر این حرفا نکنید
برا سلامتیه رهبر انقلاب دعا کنید
التماس دعا
یا علی
دوکوهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
1
3
سلام خسته نباشید . انشاالله هرچه زودتر آقامون ظهور کنه و رهبر عزیزمان پرچم رو بدست ایشون بدن تا دشمنان ولایت کور بشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
3
0
نه اتفاقا کارشون درست بود و خود سازنده های این فیلم هم می دونن دارن چی کار می کنن. همین که مردم روز بروز از دین به در شن به نفعشونه. من به شخصه اگه قراره همچین دیکتاتورا و قاتلایی یار امام زمان باشن جلوتر بگم که به امام زمان بدبین شدم
هیچ کس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
0
دوستان تا حالا فکر کردید ما فقط مصرف کننده ایم یا بیکاری بیداد می کنه یا فقر بیداد میکنه ؟؟ یا فساد و تن فروشی بیداد میکنه ؟؟ بس تورو خدا ؟
نکنه اینا همش نشونست ؟؟؟
شما این گناه هارو زیاد میکنید تا اقا ظهوور کنه واقعا متا سفم واقعا اون ور ابیا حق دارند به ریشمون بخندند
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
4
3
اگه یه کم به خودتون بیایید میدونستیدکه اقای امام خامنه ای قطعاسیدخراسانی است نادانها
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
آفرین. البته نمیشه گفت قطعا
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
0
2
ای کاش حالا که می خواستن سی دی درست کنن حداقل دو تا مجریه به درد بخور می زاشتن... از همه با حالتر احمدی نژادش بود... کلی خندیدیم...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
بهتره به قیافه موسوی بخندید
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
1
0
اگر خدایی نا کرده رهبر قبل از این قضایا فوت کنند خوب هم شما ضایع میشید وهم ذهن خیلی ها رو منحرف کردید اگر قرار بود که هرکسی بدونه که سید خراسانی و یمانی و سفیانی و... کی هستند که باید زمان ظهور رو هم مشخص می کردند بعد در ضمن ریشه ی خیلی از روایات به محدثانی کذاب می رسه که کلی شاخ و برگ به احادیث وروایات می دن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
0
2
کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده نه
ساله 2012 هم می یاد و میره 72 ماه از رئیس جمهوری احمدی نژاد هم میگزره بدَش چه غلطی می خواین بکنین
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
0
1
چند کشور در دنیا شیعه است ؟بیایین کشور را نگه داریم .تمام کشورهای که مبتای انها بر پایه ماتریالیسم(مادی گرایان)در مقابل ما ایستاده اند دلیلش چیست ؟ چرا تمام شبکه های ماهوارهای از رهبران ما کج گویی میکنند ما به سخنانشان گوش فرا میدهیم ولی حاظر به گوش دادن سخنان رهبرانمان نیستیم .تا زمانی که اتحاد کامل نداشته باشیم هیچ قیامی رخ نمیدهد
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
0
0
چند کشور در دنیا شیعه است ؟بیایین کشور را نگه داریم .تمام کشورهای که مبتای انها بر پایه ماتریالیسم(مادی گرایان)در مقابل ما ایستاده اند دلیلش چیست ؟ چرا تمام شبکه های ماهوارهای از رهبران ما کج گویی میکنند ما به سخنانشان گوش فرا میدهیم ولی حاظر به گوش دادن سخنان رهبرانمان نیستیم .تا زمانی که اتحاد کامل نداشته باشیم هیچ قیامی رخ نمیدهد
سید علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
2
1
سلام علیکم
در روایات و احادیث آمده که آقا امام زمان خودش هم نمیدونه چه موقع ظهور خواهد کرد بعد شما با چه حقی میگید ظهور بسیار نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
در پاسخ باید بهت بگم که تمامی امامن معصوم گفته اند که مهدی شب 23 رمضان خاهد آمد و منظور امام باقر درباره ی کلمه وقت در عبارت کذب الوقاتون زمان دقیق ظهور است
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
0
0
آیا واقعا واقعیت دارد یا این هم شایعه است
بین واقعیت وشایعه کدام را باید یاور کرد
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
0
0
من خوابهای متعددی از این که قیامت نزدیک است می بینم واقعا قیامت نزدیک نمی دونم بگم وحشتناک به خاطر تمام اتفاقات یا بگم عالی انتظار ما به سر رسید به خاطر این همه جهل ونادانی
بی نام خواهم ماند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
2
0
اگه خامنه ای بخواهد پرچم امام زمان رو به دست بگیره، ایرانی های با غیرت اولین کسایی هستن که امام زمان با یارانشو نابود خواهند کرد.
لطفا اینقدر مردم رو از خدا و امام زمان نا امید نکنید با این دروغ ها و چرت و پرت ها.
اگه هر کسی ی ذره هم عقل داشته باشه اینجوری قضاوت نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
بی خودی خودتو ایرونی با غیرت ندون. تمامی جوونای مصر.سوریه. لبنان.عراق و... آقا رو قبول دارن بعد تو ایرانی بی غیرت...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
خداحافظ امام زمان است.توعقلت نمیرسه کارخودتوبکن
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
1
0
سلام بنا بر گفته اقايان لاريجاني مكارو شيرازي وديگراقايان كليه مطالب كذب است مگر اقايان xانقدرلياقت دارندكه فرمانده هي ياسربازي امام زمان راداشته باشن خواهشا گوش مردم رابا اين چرت وپرت هاپرنكنيد
ایلیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
0
2
چه بسیارند کسانی که در مقابل منجی قد علم میکنند و او را تکذیب مینمایند قابل توجه کسانی که این مطالب براشون سنگین بوده چه بخواهید و نخواهید ظهور نزدیک است ان شاا....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
اللهم بلغ مولانا امام الهادی المهدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
4
اللّهم عجّل فی فرج مولانا صاحب الزمان
ارش
|
CANADA
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
5
1
بابا این سیدی که شما میگین مال شهر خامنه تو اذربایجانه نه خراسان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
3
0
كذب الوقاتون
بابا فقط مونده تاريخ دقيق ظهور را بگيد ديگه
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
0
شما یعنی میگید راسته ....
sv.amin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
0
3
چرا دنبال مصداق سید خراسانی و یمانی و تفسیر حروف میگردین بهتره اصل موضوع رو فراموش نکنید اونم دعای فرج و اصلاح خود
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
0
1
بازگشت به قرآن حلال تمام مشکلات جهان اسلام خواهد بود بدور از هر گونه تعصب
ايمان شعبان جولاي فرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
1
0
خيلي زشته براي ماشيعه ها وايراني ها كه با اين خرافات ذهن خود را مشغول كرده و از حقيقت باز بنانيم با ظهور آقا اين كذب ها از ميان رفته و حقيقت آشكار مي شود
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
0
سلام
مطالب ارزنده ای را نوشته اید و این جوری می توانید ذهن جوانان را بیدار بکنید .
أجرکم عندالله
س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
شما حرف می زنید که مطمننا اقا 1درصد شان را قبول ندارد
س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
مطمننا این حرف ها فقط توجیه حیف ومیل بیت المال توسط جریان انحرافی مشایی است
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
1
0
مطالبی درخصوص سردار سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی خواندم که میتوان وی راشعیب دانست
1_محبوب سیدخراسانی
2_فرمانده سپاه سید خراسانی
3_لاغر اندام
4_محاسن کم وچهره ی گندمگون
5_چهره ی محبوب منطقه عرب به روایت بسیاری از مقالات سیاسی
و....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
0
0
تطبیق افراد با شخصیت های قبل از ظهور اشتباه است ولی امیدواریم ظهور هرچه نزدیکتر باشد و ماهم جزء یاوران حضرت مهدی عجل الله باشیم ولی وظیفه اسلامی و ملی خودرا در برابر انقلاب اسلامی فراموش نکنیم و لااقل درکنار اسرائیل و امریکا و اروپا دشمنی با ایران نکنیم .در فیلم مختار اتفاق جالبی افتاد که مخالفت شخصی با مختاردر مورد ی که اتفاقا حق با مختاربود باعث شد آن شخص که با نیت درست قرار بود به جنگ با یزیدیان برود درکنار کشندگان فرزند رسول خدا قرار بگیرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
0
3
اقا بیا که دارد زمان امدنت دیر می شود...خدا همه رو عاقبت بخیر کنه انشالله خدایا شکرت واقعا شکرت هر کی منظورمو میفهه یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
0
0
هنگامی که مهدی بیاید اسلام چنان در خرافه ها غرق شده است که مردم میپندارند دینی جدید آورده است.آزار و اذیتی که مهدی از جاهلان آخرالزمان خواهد دید بسی بیشتر از آزار و اذیتی است که پیامبر از جاهلان دوره خود دید. حالا سوال اینه : اگه ما تو این کشور انقد یار امام زمان داریم،1 ملیون ایرانی هم قراره کمکشون کنند، این خرافه ها کجای معادله قرار میگیره؟!!! در ضمن یادمون نره که امام زمان بسیاری از به ظاهر علما رو نفی میکنن و بسیاری مسجد خراب میکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
0
2
هنگامی که مهدی بیاید اسلام چنان در خرافه ها غرق شده است که مردم میپندارند دینی جدید آورده است.آزار و اذیتی که مهدی از جاهلان آخرالزمان خواهد دید بسی بیشتر از آزار و اذیتی است که پیامبر از جاهلان دوره خود دید. حالا سوال اینه : اگه ما تو این کشور انقد یار امام زمان داریم،1 ملیون ایرانی هم قراره کمکشون کنند، این خرافه ها کجای معادله قرار میگیره؟!!! در ضمن یادمون نره که امام زمان بسیاری از به ظاهر علما رو نفی میکنن و بسیاری مسجد خراب میکنند.
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
0
0
خیلی عالی بود ما شیعه ها باید دیگه دست به کار بشیم باید یه کار کنیم که آقامون هر چه زودتر بیاد
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
0
0
خیلی عالی بود ما شیعه ها باید دیگه دست به کار بشیم باید یه کار کنیم که آقامون هر چه زودتر بیاد
جوینده ی ذره ای عقل وفهم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
0
0
تورو به خدا اینقدر مردم منحرف نکنیدشما برای سربوش گذاشتن به روی فضاحت هایی که در ایران به بار آوردید میخواید ذهن مردم رو منحرف کنید حاضرم قسم بخورم که سید خرسانی که هیچی اگه امام زمان هم ظهور شما تکذیبش میکنید چون چیزی روباور میکنید که به نفع تونه
اهل ری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
0
اللهم عجل لولیک الفرج
ترسم تو بیایی و من یار تو نباشم / ای سردار سپاه تو باشم. فارغ از همه این حرفا که آیا عصر ظهور هست یا نیست و.... و به جای بحث های الکی ، بیایین برای هم و برای تعجیل در فرج مولامون دعا کنیم . التماس دعا
یک شیعه علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
0
1
والله که گیج شدم دنیا دور سرم میچرخه یکی دنیا رو نگه داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
1
یا مهدی موعود بیا بیا
سید حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
0
بله درسته به امیدخدا امام خامنه ای همان سیدخراسانیه دشمنان ما خیلی زودترازمااین موضوعوفهمیدن
محسن نیک ابادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
0
0
یا امام زمان میخواهم یارت بشوم کمکم کن.ای سید خراسانی کمکم کن
علوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
اومدیمو رهبر قبل از ظهور فوت کرد اون وقت تکلیف این همه قصه چی می شه؟....اینقدر قاطعانه در مورد مصداق سید خراسانی اظهار نظر نکنید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
5
براي سلامتي و تعجيل ظهور آقا امام زمان (عج) صلوات/
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
1
2
من قبول دارم ظهور نزدیکه ولی یک مسئله ای واسم بوجود امده اگه کسی میتونه جوابمو بده از این دغدغه راحتم کنه: با مردمی که ما داریم ،جوونامون که نصفشون معتادن سن فحشامونم زیر 10 سال شده ، یک دختر جوون هم که کنار خیابون وامیسته 100 تا ماشین از 17 ساله تا 80 ساله دلسوزی می کنن نگه میدارن ولی یک پیرزن باشه هیچکس دلسوزی نمی کنه ، کاسبامونم ازصبح به فکر گوش بریدنن ودنبال یک لقمه نون حرومن، کارمندامونم تو وقت اداری همه کار میکنن غیر کار مردم ،کیفتم اگه گم کنی باید باهاش خداحافظی کنی ، و...حالا اگه امام زمان ظهور کنه به پشتوانه این مردم ،ماها لشکرشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خوب همین هاست نشانه ظهور که یک وجب از زمین رو یافت نمیکنی که توش گناه و فحشا نباشه همه دنبال نون حرومن
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
2
4
خدایا امام ما را حضرت ایت الا... خامنه ای را تا انقلاب مهدی محافظت بفرما .
qoli
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
0
0
ajab.... dge?...baba dast bardarid torokhoda
بهنام نوروزي ايذه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
0
0
موافق تكشكيل حداقل درحسي دو واحده درسطح دانشكاهها هستم درموردآخرالزمان _اما بهتر است شماها روايات رابيان كنيد وقضاوت را به صورت نظر سنجي به عهدهي مردم بزاريد دركل ازاين كه احساس مسؤليت كرديد تشكر_موفق باشين
شعيب
|
KUWAIT
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
3
0
همتون تمومش كنيد ، الان SMS اومد كه 111 سال و 111ماه و 111 هفته و 111 روز و111 ساعت و 111 دقيقه و 111 ثانيه ديگه آقا مياد و همتونم ديگه نيستيد و خفه شيد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
کمش کن
امیرم پیشمرگ سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
0
0
سلام من یه بچه شیعه بی ادعای کرد زبانم . از اکارد کرمانچ ... دوستان موافق یا مخالف " وعده حق الهی "که همون "ظهور حضرت مهدی (عج) است " نظرات متفاوتی رو دادن اما یه سوال دارم از محضر همه شماها ... اصلا شماها مبانی اصیل "ولایت فقیه " رو بهش اشراف دارید ؟ میدونید که این مبنای قوی اعتقادی ریشه در کدامین بخش از دین اسلام داره !!! کسانی که اسمتون رو "بچه مسلمون " گذاشتید و هی نطق در تائید و یا رد فلسفه ناب "ظهور " می کنید ... بندگان خدا شماها که مدعی همرکابی رهبرمون رو دارید تا چه حد در دشمن شناسی خبره اید ؟؟ دشمنان اصلی و حال حاضر ما شیعیان و مسلمانان چه کسانی هستند ؟ چند درصد شماها مرجع دینیتون "رهبرتونه "؟؟؟ خدائیش حرف "امام سید علی " رو چقدر عاملیم بهش ؟؟ فقط یک نمونه اشاره می کنم : امام روح الله و امام سید علی و اکثر علمای عصر معاصر ما بر "اتحاد بین شیعه و سنی " تاکید داشتند و دارند حالا چند نفر از ما براین امر عمل کردیم و در پنهان و آشکارمون بر تفرقه بین این دو خط اعتقادی صرف نظر از حقانیت و اعتبارش کاستیم ؟؟؟ و یا بر کوره این اختلاف دمیدیم ؟؟؟ و براین " حکم " آگاهی داشتیم و رفتیم در مناسک و مراسم سراسر جهل و بدعت "عمرکشون " شرکت کردیم .... بعدا ادعای بچه ولایتی و ولایت پزیری و ازاین دست تملق گوئی ها رو داریم ... بخدا دلم از دست خودمون "خونه " هزاربار دیگه دنیا قیامت بشه و باز از نو شروع بشه جنایت " عمربن خطاب " و دیگر حرامزاده های همدستش فراموش نخواهد شد و حق مسلم مولا علی بن ابی طالب و ستمی که بر شیعه درطول تاریخ روا داشتند نادیده گرفته نمیشه . اما الان به خیر همه ما مسلمانان است که راه اتحاد رو در پیش بگیریم . در پایان ما شیعیان یک گذشته داریم ویک حال و یک آینده .... "گذشته ما خون سرخ حسینی است و آینده ما خط سبز ظهور است که نقطه اتصالش در حال ما که همان ولایت فقیه هست قرار داره " .... { قابل توجه گوجه سبزهای جلبکی منظور از رنگ سبز سبز مهدویت و سبز علویست نه سبز عموی شماها ... }
بیایم ابتدای کار دشمن شناس خوب باشیم و بعدا دشمن کش خوب بشیم ...
م م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
0
من به راست و دروغی این حرفا کار ندارم. اما حرفی که باعث باشه یه سری لز مردم از امام زمانشون دور بشن، قطعا درست نیست. ما وظیفه نداریم درباره این چیزا حرف بزنیم، وظیفه ما عبودیت خدا و نوکری ائمه غلیهم السلام هستش. پس بیایم بجای صخبت کردن درباره سید خراسانی و یمانی و ... ، به شیعیان وظیقشونو گوش زد کنیم تا جامعه آماده بشه برای ظهور و إن شاء الله ما هم جزو یاران ایشون بشیم.
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
0
عزیزان من!منظور از جوان بودن سید خراسانی آن است که او سرحال و خوش حال است نه اینکه سنش کم است چقدر سطحی فکر
می کنند.
محسن ملکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
من سی دی ظهور نزدیک است دیدم.کاملا باهاش موافقم چرا که حدود6سال پیش کتاب "عصر ظهور:علی کورانی رو خوندم.اوایل متوجه شخصیت ها نمیشدم ولی بعدازدیدن سی دی شک ندارم آقا همون سید خراسانی هستند. بقول خودشون:دل بسته ی یاران خراسانی خویشم .لبیک یاامام خامنه ای
خاک پای سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
0
1
بردن نام اشخاص به نظر من اشتباه هستش هرچند که من امید دارم که مقام معظم رهبری همون سید خراسانی هستند خداوند این وجود مبارک و نورانی رو زیر سایه امام زمان برای ما حفظ کنن انشالا ظهور نزدیک است به کوری چشم سفیانی ها و دجالها خدا کنه ما هم بتونیم در راه رضای خدا و ظهور آقامون قدمی برداریم دوستان سفارش شده در آخر الزمان این دعا رو زیاد بخونید یا الله و یا رحمان و یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک
ندبه خوان جمعه ها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
0
0
کجاست آن احیا کننده دین خدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
0
0
وای بر من این همه اراجیف چیست که پشت سرمن حرف میزنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
0
0
اگر بحران سوریه حل نشود چنگ جهانی شروع می شود
امید پرویزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
0
0
سلام دوستان
من نمیدونم اینا کاملا درسته یا نه ولی میدونم ظهور نزدیکه.امیدوارم سید خراسانی امام خامنه ی باشه چون عقلا و قلبا دوستش دارم...
ناشناسی
|
UNITED STATES
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
خدایا ظهور قائم را نزدیک گردان تا ریشه دروغ، ظلم ، بی عدالتی و جهل را در این کشور و دنیا بخشکاند.
علی جان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
0
0
خدایا ظهور امام زمان را روز به روز نزدیکتر بگردان برای فرج آقا هرچه دلتان میخواد صلوات
یاران مهدی ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
0
سلام به همه
دوستان منجی عالم بشریت چند سالی هست که ظهور کردند و دارند سرباز جمع میکنند و همه رو دعوت کردند که با ایشون بیعت کنند.
چراااااااااا باور نمیکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟
دلیلتون چیه که باید بخندید به جمله ی من ؟؟؟
یمانی موعود علیه السلام ظهور کردند و هنوز امام زمان ع ظهور نکردند.

این سوال رو از خودتون بپرسید :
ما چطوری باید تشخیص بدیم یک فردی که گفت من امام مهدی ع هستم , راست میگه ؟
اینقدر مثل دوره های جاهلیت منتظر معجزات قاهر نباشید.
امام مهدی ع به صورت عادی میان دعوت میکنند مردم رو و تکذیب و لعنت میشن طبق روایات.
یکم بیدار شیم و خودمون رو نجات بدیم.
دنبال جواب سوالم باشید تا نجات پیدا کنید.
موفق باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
0
0
من اطمینان کامل دارم آقا سید خراسانی هستن و این برای به اصطلاح روشنفکرا یه خورده ای سنگینه اللهم بلغ مولانا امام الهادی المهدی
پرويز رشيدي
|
SOUTH AFRICA
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
0
0
دوست عزيز كه خود رامسول هم مي نامي به چند سوال پاسخ روشن ارائه فرماييد ١-خراسان كجاست وحدود اربعه ان كدام است؟٢-در كدام روايت امده كه اكثريت ياران حضرت از ايران هستند ؟٣-اين روايت را كه وزيران ،مشاوران،وسرداران اصلي امام زمان همه به واژه همه تاكيد ام است را از كدام سند معتبر ثابت ميسازيد؟٤-پيوستن يك ميليون ايراني ؟٥-اينكه ايت الله خامنه ايي در خراسان بوده ولي اصلا ايشان ترك زبان هست را ايا موصاد وسيا اگاهي نيافتند با همان ١٣٠مركزشان؟٦-روايت حكومت سلمان فارسي وعمر حكومت امام عصر را مستند بسازيد!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
0
در مورد سید خراسانی درست گفته اند که مقام معظم رهبری هستند ولی در مورد شعیب ابن صالح اشتباه کردند و به دروغ گفتند دکتر احمدی نژاد است. در واقع نصف حرفشان درست و نصب دیگر غلط بود و شاید بخاطر منافع حزبی این دروغ را مطرح کردند. شعیب ابن صالح شخص دیگری است که من او را می‌شناسم ولی مصلحت نمیدانم در این وبلاگ معرفی کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
هرگونه نسخه برداري از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع مي باشد.
طراحی و تولید: "ایران سامانه"